اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / برند / خرید برند آماده

خرید برند آماده

آیا برای شروع فعالیت خود دنبال یک برند مناسب هستید؟ فرصت زیادی برای ثبت علائم تجاری خود ندارید؟ پس برای انتخاب بهترین برند ثبت شده در کمترین زمان ممکن خرید برند آماده بهترین و آسان ترین راه حل شماست.

خرید برند آماده
خرید برند آماده

خرید برند

زمانی که شخص تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار جهت تولید کالا و محصولات و ارائه به بازار می گیرد، برای رقابت و پیشرفت در بازار، نیازمند یک نام منحصر به فرد برای محصول خود می باشد، تا نمایانگر تفاوت کالای خود با دیگر کالاهای موجود در بازار باشد .

انتخاب یک نام خاص برای کالای خود، انتخاب برند نامیده می شود که این کار لازمه دانش مکفی، به کارگیری تجربه و زمان می باشد، برخی مواقع پیش می آید که شخص اقدام به ثبت برند می کند اما هر بار پس از استعلام علائم تجاری با مشابهت برند روبرو می شود و ممکن است مدت ها گرفتار ثبت برند باشد، که این مشکل خود علاوه بر از دست رفتن زمان موجب ضرر مالی هنگفت شده، لذا در چنین مواقعی خرید برند تجاری، بسیار مقرون به صرفه می باشد .

برندهای ثبت شده، قابل خرید و فروش هستند. بدین ترتیب برندهایی که هنوز اعتبار دارند اما توسط مالکان خود مورد استفاده قرار نمیگیرند؛ راکد نمی­مانند و افراد دیگر می­توانند از آنها استفاده کنند. البته خرید برند و علامت تجاری باید به صورت قانونی انجام بگیرد و ثبت شود. از نظر اقتصادی نیز شاید خرید برندهای مشهور بصرفه­تر باشد.

برای خرید برند و علامت تجاری باید درخواست خرید و فروش به همراه سایر مدارک موردنیاز که در ادامه به آنها اشاره می­کنیم را به اداره مالکیت صنعتی تحویل داد. درخواست خرید برند و علامت تجاری باید حاوی اطلاعاتی از قبیل شماره ثبت برند در ایران و نام و آدرس دقیق خریدار  باشد.

همچنین ببینید: منبع خرید برند آماده سایت اداری چی

مزایای خرید برند

  • خرید برند بهترین راه ممکن می باشد زیرا علاوه بر صرفه جویی در زمان دیگر نیاز به طی کردن مراحل ثبت برند نمی باشد و مراجعه به یک دفتر ثبت اسناد رسمی همراه با دارنده برند تجاری جهت خرید کفایت می کند
  • برای ثبت برند نیاز به پروانه فعالیت شامل جواز تاسیس یا پروانه بهره‌ برداری می باشد، چنانچه برند مورد نظر لاتین باشد میبایست کارت بازرگانی ارائه گردد لذا خرید برند به پروانه فعالیت و کارت بازرگانی نیاز ندارد
  • با خرید برند می توان آسوده خاطر بود که برند مورد نظر به ثبت رسیده، آگهی شده و امکان رد آن وجود ندارد زیرا اگر برندی به دلایل مختلف مردود گردد علاوه بر اتلاف زمان، مجددا برای شخص هزینه در بر خواهد داشت
  • از طرفی خرید برندی که پیش از این در بازار فعال بوده پیشرفت شما را تضمین می کند زیرا این برند برای عده ای شناخته شده می باشد و این نیز می تواند نکته مثبتی جهت ترفیع و ترقی آن برند در جامعه باشد، لذا با خرید امتیاز برند می توان تمام افکار و نظرات موجود در ذهن را روی آن پیاده کرد و با برجسته کردن، آن برند را به عموم شناساند
خرید برند
خرید برند

خرید امتیاز برند

زمانی که شخص تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار جهت تولید کالا و محصولات و ارائه به بازار می گیرد، برای رقابت و پیشرفت در بازار، نیازمند یک نام منحصر به فرد برای محصول خود می باشد، تا نمایانگر تفاوت کالای خود با دیگر کالاهای موجود در بازار باشد.

انتخاب یک نام خاص برای کالای خود، انتخاب برند نامیده می شود که این کار لازمه دانش مکفی، به کارگیری تجربه و زمان می باشد، برخی مواقع پیش می آید که شخص اقدام به ثبت برند می کند اما هر بار پس از استعلام علائم تجاری با مشابهت برند روبرو می شود و ممکن است مدت ها گرفتار ثبت برند باشد، که این مشکل خود علاوه بر از دست رفتن زمان موجب ضرر مالی هنگفت شده، لذا در چنین مواقعی خرید برند آماده ، بسیار مقرون به صرفه می باشد .

گاها پیش آماده است که شما برندی را قبلا ثبت نموده اید اما از آن بنا به هر دلیلی استفاده ننموده اید و یا استفاده نموده اید و در حال حاضر برای شما کاربردی ندارد و یا آن صنف را ترک کره اید در این صورت می توانید این برند را بفروشید.

لیست برند های آماده جهت استعلام قیمت

۱۲۰ برند مواد غذایی آماده

۳۶ برند لوازم خانگی

۱۵ برند مواد شوینده

۵۴ برند آماده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

خرید برند آماده از لیست برند های آماده و فروش برند مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی

خرید امتیاز برند
خرید امتیاز برند

همانطور که در بالا گفته شده در صورتی که شما به دلایل زیادی مانند زمانبر بودن ثبت برند، شرایط پیچیده و زمانبر بودن ثبت برند تمایل به خرید برند آماده داشته باشید که در این صورت می توانید از برند هایی که قبلا ثبت شده اند خریداری نمایید.

قانون خرید برند آماده

طبق قانون، علامت تجاری (برند) قابل خرید و فروش می باشد، این امر موجب می شود برندهایی که به دلایل مختلف بلا استفاده مانده اند ، تا قبل از اتمام زمانشان با انتقال به شخص دیگر قابل استفاده گردند .

در صورتی خرید برند تجاری آماده به شخص دیگر در ایران اعتبار دارد که حق استفاده از آن به ثبت رسمی و قانونی رسیده باشد، درخواست واگذاری برند در اظهارنامه ای تنظیم می شود که در آن شماره ثبت برند، نام و نشانی خریدار برند و نام و نشانی وکیل قانونی او در ایران قید شده باشد و علاوه بر آن اسناد رسمی انتقال و وکالتنامه و آگهی ثبت برند باید ضمیمه اظهارنامه گردد .

مدارک مورد نیاز جهت خرید برند آماده

۱- کلیه اسناد ثبت برند شامل روزنامه تقاضا و آگهی ثبت برند .
۲- مدارک هویتی فروشنده و خریدار برند .
۳- اسناد ارائه دهنده موضوع کسب و کار .
۴- تنظیم قرارداد در دفترخانه پس از دریافت استعلام واگذاری برند .
۵- شماره رسمی اظهارنامه و شماره ثبت برند .
۶- انتقال اجباری برند با رعایت قوانین توسط وراث .
۷- مدارک مباشر رسمی ( در صورت موجود بودن) .

مراحل خرید برند آماده تجاری

در وهله اول، خریدار باید برند موردنظر خود را انتخاب کند.

بعد از انتخاب برند باید با استعلام از اداره مالکیت صنعتی ببیند که برند انتخابی اعتبار دارد یا خیر.

اگر جواب استعلام مشکلی نداشت؛ خریدار و فروشنده برای تنظیم صلح نامه باید به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند. دفتر اسناد رسمی موظف است برای اطمینان یافتن از سابقه ثبت برند و صحت برند از اداره مالکیت صنعتی استعلام بگیرد.

بعد از تنظیم صلح نامه باید جهت تنظیم سند و انتقال برند به خریدار اقدام کنند.

بعد از تکمیل پروسه انتقال، اداره مالکیت صنعتی مجوز آگهی انتقال برند در روزنامه رسمی کشور را صادر می­کند.

پس شد:

۱- انتخاب برند دلخواه .
۲- استعلام برند از سازمان مالکیت صنعتی .
۳- حضور فروشنده و خریدار در دفترخانه جهت تنظیم قرارداد .
۴- تنظیم سند و واگذاری برند تجاری به خریدار .
۵- نشر آگهی واگذاری برند در روزنامه رسمی کشور .

مراحل فروش برند آماده تجاری

۱- حضور در دفترخانه جهت تنظیم و امضاء قرارداد واگذاری برند تجاری .
۲- استعلام دفترخانه از سازمان مالکیت صنعتی جهت کسب سابقه ثبت برند تجاری دلخواه .
۳- نشر آگهی واگذاری برند در روزنامه رسمی کشور .

قیمت یک برند آماده چقدر است؟

قیمت برند آماده که به تازگی به ثبت رسیده ­اند؛ بسته به تعداد طبقات، تعداد محصولات، نوع کلمات برند و طرح آن متغیر است اما قیمت فروش برند هایی که قبلاً ثبت شده و روانه بازار شده­اند با توجه به نظر کارشناس دادگستری تعیین می­شود.

اما ممکن است این سوال پیش می آید که هزینه آن چگونه مشخص خواهد شد. در ابتدا باید بگوییم که برای تعیین قیمت یک برند آماده باید به این مورد توجه کرد که برند به تازگی ثبت شده است یا برای زمان طولانی در بازار وجود دارد یا به نوعی شناخته شده است، قیمت هر یک از این برند ها به صورت خاصی تعیین می شود.

جهت استعلام قیمت خرید امتیاز برند آماده واگذاری با ما تماس بگیرید

در هنگامی که برند آماده واگذاری مورد نظر شما در بازار مورد شناخته شده است، یک کارشناس باید قیمت امتیاز آن را تعیین کند. وجود این کارشناس باعث می شود که خریدار و فروشنده در رابطه با قیمت برند مشکلی نداشته باشند. میزان سود آوری برند هم تاثیر به سزایی بر روی قیمت آن دارد، یعنی هر چه برند مورد نظر شما شناخته شده باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

در هنگامی که برند مورد نظر شما به تازگی ثبت شده باشد، برای قیمت گذاری به این فاکتورها توجه می شود؛

  • نام برند
  • طراحی برند
  • تعداد طبقه های برند
  • تعداد کالاهای آن
  • خدمات و کالاهای مشابه
  • فارسی یا لاتین بودن برند

توجه داشته باشید که با توجه به این فاکتورها می توان یک برند را قیمت گذاری کرد، معمولا قیمت یک برند توسط فروشنده بیان می شود و در صورت موافقت خریدار مراحل خرید و سپری خواهد شد.

لینک منبع قیمت خرید برند آماده


ثبت شرکت هزینه ثبت شرکت اخذ کد اقتصادی ثبت شرکت مسئولیت محدود ثبت شرکت استعلام برند ثبت شرکت بازرگانی ثبت شرکت در اصفهان